Miten vältät yrityksesi nettisivujen jämähtämisen?

“Eikö riitä että ne nettisivut on kerran tehty?”

Netti on tärkein markkinoinnin kanava nykyisin, ja yrityksen kotisivujen tulisi kommunikoida yleisön kanssa jatkuvasti. Yrittäjän yksi tärkeimmistä osaamisalueista on markkinointi ja myynti. Sinun tulee tuntea asiakkaasi mahdollisimman syvällisesti, jotta voit palvella heitä hyvin. Kuten markkinoinnin asiantuntija ja professori Alf Rehn painotti Markkinointisummit-tapahtumassa: Monet yrittäjät kokevat markkinoinnin isona mörkönä, johon voidaan vain harvoin panostaa (esimerkiksi kampanjat), mutta sen sijaan tulisi tehdä säännöllisesti yhteydenpitoa asiakkaiden suuntaan. Tämän kaiken tulee näkyä nettisivuillasi.

Jatka lukemista ”Miten vältät yrityksesi nettisivujen jämähtämisen?”

Näyttävyys vai käytettävyys – kumpi on tärkeämpää yrityksesi nettisivuilla 2018?

Onko tärkeää, että käytät heti paljon rahaa ja resursseja graafiseen näyttävyyteen? Vai olisiko kuitenkin parasta, että kehität hyvää sisältöä ja keskityt mahdollisimman ytimekkäisiin, selkeisiin ja helposti käytettäviin nettisivuihin?

Moni yrityksen nettisivuja pohtiva yrittäjä asettaa tavoitteeksi “mahdollisimman hyvän näköiset” kotisivut. Tämä tähtäin voi kuitenkin olla huono ja harhaanjohtava. Miksi näin on ja mikä olisi oikea tapa lähestyä tätä asiaa? Jatka lukemista ”Näyttävyys vai käytettävyys – kumpi on tärkeämpää yrityksesi nettisivuilla 2018?”

Tämän blogin tarkoitus

Tarkoituksena tässä blogissa on antaa vinkkejä ja esitellä onnistumisia netissä, jotta sinäkin löytäisit parhaat keinot ja strategiat netissä menestymiseen.

Yrityksen kehitys